Login

Register

Login

Register

FAQ

FAQ

FAQ

Odpowiedź: Najczęściej sygnał o potrzebie CRM pojawia się, gdy młoda firma rozwija się, co wiąże się z rozbudową listy kontrahentów i nowymi wyzwaniami. Wówczas konieczna jest modernizacja dotychczasowych form zarządzania. Należy prawidłowo planować i optymalizować działania, co bez systemu CRM jest pracochłonne, kosztowne i niepewne.

 Druga sytuacja występuje, gdy firma o ugruntowanej pozycji wprowadza koncepcję rozwoju i zwiększenia obrotów poprzez efektywną sprzedaż. Tutaj bez dwóch zdań CRM, w ujęciu analitycznym, jest wręcz konieczny.

 Z DataCollector mogą korzystać zarówno duże jak i małe firmy poprzez konsolidację danych o klientach w jednym systemie. W miarę rozwoju przedsiębiorstwa, prowadzenie rejestru wszystkich transakcji może stać się przytłaczające. Narzędzie CRM pozwala na zarządzanie relacjami z klientami bardziej efektywnie, więc masz więcej czasu na skoncentrowanie się na rozwoju usługi lub produktu.

Odpowiedź: System DataCollector pozwala gromadzić i analizować w jednym miejscu informacje o swoich klientach, kontrahentach i pracownikach. Dzięki niemu mamy dostęp do wszystkich umów i dokumentów z każdego miejsca na ziemi. Wszystko czego potrzebujesz to komputer i połączenie do internetu. System pomoże Ci przeprowadzić sprawną akcję marketingową i przypomni kiedy należy skontaktować się z klientem w celu przedłużenia umowy.

Gdy zdecydują się Państwo na skorzystanie z usług DataCollector nasz pracownik przeprowadzi szczegółowy wywiad, który pozwoli określić Państwa potrzeby. Na jego podstawie dopasujemy odpowiednie opcje programu, przeprowadzimy migrację danych do systemu i przeszkolimy pracowników z jego obsługi. Nasz zespół będzie do Państwa dyspozycji przez cały okres użytkowania DataCollector zapewniając ciągłość działania i ewentualną pomoc.